Розчакловуючи Гайдеґера. Що таке «поворот»?

Мова публікації: українська
Сторінки: 77-91
Анотація: 

Метою статті є деструкція метафори «повороту» у філософії М. Гайдеґера. Автор арґументує, що означену проблематику було сформульовано вже у феноменологічному проекті Е. Гусерля. Аналізується вплив трансцендентальної філософії (в першу чергу І. Канта) на феноменологію, а також вплив на феноменологію деяких інших філософських проектів, які актуалізували філософську проблематику, названу Гайдеґером «поворотом». Автор обґрунтовує думку, що «поворот» є принциповою методичною вимогою філософування у феноменологічний спосіб.

Abstract: 
The purpose of the article is to destruct the metaphor of “turn” in M. Heidegger`s philosophy. The author argues that this problem has already been formulated in the phenomenological project by E. Husserl. There is analized the influence of transcendental philosophy (first of all I. Kant`s one) on the phenomenology, as well as the influence of some other philosophical projects, which actualized the philosophical problem which was called by Heidegger as the “turn”. The author substantiates the idea that the “turn” is a principled methodical requirement of philosophizing in a phenomenological way.
13
Постійна адреса матеріалу
http://journal.philosophy.ua/node/7888
Як цитувати
Комаров Олександр (2019). Розчакловуючи Гайдеґера. Що таке «поворот»? . Філософська думка, №3. с. 77-91.

Повна версія матеріалу ще відсутня у відкритому доступі. Ви можете завантажити уривок тексту за посиланням нижче або звернутися до друкованого примірника часопису для ознайомлення із повним змістом статті. Повнотекстовий матеріал буде розміщено у відкритому доступі через рік після виходу друкованого випуску журналу. 

Джерела: 

Ясперс, К. (2009). Психологія світоглядів. Київ: Юніверс.

Heidegger, M. (1963). Sein und Zeit. Tübingen: Verlag von Max Niemeyer.

Heidegger, M. (1954). Platons Lehre von der Wahrheit (Mit dem Brief über den Humanismus), Bern: Franke AG.

Heidegger, M. (1956). Was ist das die Philosophie? S.l.: H. Laupp jr.

Husserl, E. (1954). Die Krisis der europäischen Wissenschaft und die transzendentale Phänomenologie. S.l.: Martinus Nijhoff.

Husserl, E. (1913). Ideen zu einer reinen Phänomenologie und phänomenologischen Philosophie. Halle: Verlag von Max Niemeyer.

Kant, I. (1998). Kritik der reinen Vernunft. Hamburg: Felix Meiner Verlag.

Jaspers, K. (1971). Psychologie der Weltanschauungen. Köln: Springer-Verlag.

References: 

Jaspers, K. (2009). Psychology of worldviews. [In Ukrainian] Kyiv: Universe.[=Ясперс 2009]

Heidegger, M. (1963). Sein und Zeit. Tübingen: Verlag von Max Niemeyer.

Heidegger, M. (1954). Platons Lehre von der Wahrheit (Mit dem Brief über den Humanismus), Bern: Franke AG.

Heidegger, M. (1956). Was ist das die Philosophie? S.l.: H. Laupp jr.

Husserl, E. (1954). Die Krisis der europäischen Wissenschaft und die transzendentale Phänomenologie. S.l.: Martinus Nijhoff.

Husserl, E. (1913). Ideen zu einer reinen Phänomenologie und phänomenologischen Philosophie. Halle: Verlag von Max Niemeyer.

Kant, I. (1998). Kritik der reinen Vernunft. Hamburg: Felix Meiner Verlag.

Jaspers, K. (1971). Psychologie der Weltanschauungen. Köln: Springer-Verlag.