У статті представлено результати феноменологічної концептуалізації сутнісних властивостей акту уявлення цінності. Дослідження включає п’ять розділів, в яких описано різні структурні компоненти ціннісного досвіду: у (І-ІІ) показано сутнісну специфіку цінності і способу її даності, а також розглянуто взаємозв’язок цінності як особливого предмету особливого акту з предметами інших актів; у (ІІІ) описано феномен суб’єктивного ціннісного налаштування як неодмінної структурної передумови акту уявлення цінності; у (ІV) за критерієм репрезентації ціннісного налаштування відмежовано акт автентичного уявлення цінності від акту неавтентичного означення «цінності»; у (V) розглянуто зв’язок уявлення цінності з почуттям.
Гільдебранд, Д. (2002). Етика. Львів: Вид-во УКУ.
Гусерль, Е. (2009). Досвід і судження: дослідження з генеалогії логіки. К.: ППС-2002.
Husserl, E. (1950). Cartesianische Meditationen. In: Husserl, E. Cartesianische Meditationen und Pariser Vorträge (S.41 – 183). Haag: Martinus Nijhoff.
Husserl, E. (1901). Logische Untersuchungen. Zweiter Teil. Untersuchungen zur Phänomenologie und Teorie des Erkemtniss. Halle: Max Niemeyer.
Scheler, M. (1916). Der Formalismus in der Ethik und die materiale Wertethik: neuer Versuch der Grundlegung eines etischen Personalismus. Halle: Max Niemeyer.
Hildebrand, D. (2002). Ethics. [In Ukrainian]. Lviv: Publishing house of UCU. [=Гільдебранд 2002]
Husserl, E. (1950). Cartesianische Meditationen. In: Husserl, E. Cartesianische Meditationen und Pariser Vorträge (S.41 – 183). Haag: Martinus Nijhoff.
Husserl, E. (2009). Experience and judgment: investigation in a genealogy of logic. [In Ukrainian]. Kyiv: PPS–2002. [=Гусерль 2009]
Husserl, E. (1901). Logische Untersuchungen. Zweiter Teil. Untersuchungen zur Phänomenologie und Teorie des Erkemtniss. Halle: Max Niemeyer.
Scheler, M. (1916). Der Formalismus in der Ethik und die materiale Wertethik: neuer Versuch der Grundlegung eines etischen Personalismus. Halle: Max Niemeyer.