У статті аналізуються п’ять арґументів проти редукціонізму, наведені Чалмерсом у праці «The Conscious Mind», узагальнюється їхній зміст та оцінюється їхня теоретична вага.
У першій частині автор статті коротко формулює відмінність між двома парами понять філософії Чалмерса: психологічної і феноменальної свідомості; легких і важкої проблем свідомості. Друга частина являє собою короткий огляд п’яти арґументів проти редукціонізму. У третій частині автор дає критичну оцінку наведеним арґументам і протиставляє їм сильніший арґумент інтенційності. У четвертій частині порівнюються підходи Чалмерса і Гусерля, особливо в контексті їхньої критики редукціонізму. Підбиваючи підсумок, автор пропонує відмінне від Чалмерсового поняття феноменальності досвіду, щільно пов’язане з поняттям інтенційності.